Too Faced - Sweet Peach Palette

Ik ben een enorme fan van Too Faced. Ik vind hun verpakking stuk voor stuk geniaal! Jammer genoeg kan je dit merk niet in België kopen. De enige manier dat ik weet om aan producten te geraken is via Sephora (online of in de winkel zelf).

Onlangs bestelde ik online bij Sephora. Dit kan je hier lezen.

Ik kocht onder andere het Sweet Peach palette. Ik wou dit al super lang maar het was telkens uitverkocht. Lange tijd werd rondverteld dat het palette niet meer leverbaar was. Dit vond ik echt een ramp! Ik wou het zo graag... Maar na een jaar wachten was het eindelijk terug te koop!



Het palette bestaat uit een soort metaal. Het doet mij denken aan de vroeger blikken pennenzakken. Het is met een magnetische sluiting. Dit vind ik handig want zo kan je het gemakkelijker sluiten.



De buitenkant is perzikkleurig met allemaal kleine perziken afgebeeld. Deze perziken zijn in reliëf aangebracht. Op de achterkant staat er wat uitleg over de Sweet Peach collectie.



Vanbinnen heb je een spiegeltje en 18(!) kleurtjes. Als je het opent, ruik je meteen een lekkere perzikgeur. De geur is niet overheersend maar wel aanwezig. Het is redelijk zoet maar dat vind ik helemaal niet erg! Elke kleur is verrijkt met de geur en anti-oxidanten van echte perziken.  



De kleuren: white peach - luscious - just peachy - bless her heart - tempting - charmed, I'm sure - nectar - cobbler - candied peach - bellini - peach pit - delectable - peaches 'n cream - georgia - caramelized - puree - summer yum - talk derby to me




Swatches
talk derby to me - white peach - luscious - just peachy - bless her heart - tempting - charmed, I'm sure - nectar


nectar - cobbler - candied peach - bellini - peach pit - delectable - peaches 'n cream - georgia - caramelized - puree - summer yum


candied peach - bellini - peach pit - delectable - peaches 'n cream - georgia - caramelized - puree - summer yum



Ik ben super tevreden met dit Too Faced Sweet Peach Eye Shadow Palette! De kleurtjes zijn echt helemaal mijn ding: een goede mix van warme kleuren, glitters en matte kleuren. Ze hebben een aangename textuur en zijn echt gemakkelijk in gebruik. Zoals de naam het meegeeft zijn het voornamelijk peachy looks die je hiermee kan maken. Als je echt niet van peachy kleuren houdt, is dit palette niet echt iets voor jou.




Te koop bij Sephora voor €44



Liefs Marelle x








Reacties

Populaire posts