Bloggers Lente Swap 2016

Dag iedereen,


Ik ben lid van een Facebook groep 'Bloggers Swappen België'. Dit is een groep voor bloggers in jawel België. Een paar keer per jaar organiseren ze een swap. Het is dan de bedoeling om een cadeautje te kopen voor een andere blogger. Het bedrag deze keer was €20 inclusief verzendingskosten. Ik heb een pakketje gekregen van Sandra. Ik was super tevreden toen ik mijn pakketje mocht openen!


Op voorhand heb ik een lijstje ingevuld met wat ik wou. Ik heb een paar spullen gekregen van mijn wishlist. Ik kreeg een oogschaduw palette van MUA, een lipstick van MUA, een blush van Catrice, een houten blokje met een tekstje en een houten ketting om foto's op te hangen.

Alles was zeer mooi ingepakt (hier heb ik geen foto's van omdat ik te snel was met het openen - oeps)

Do small things with great love <3


MUA - oogschaduw palet

Vervolgens kreeg ik deze prachtige blush. Ik ben benieuwd naar al die kleurtjes!


MUA lipstick peachy keen


 
Dit is een houten
 ketting om foto's te bevestigen, dit is ideaal voor mijn instax mini foto's! Ik zocht al een tijdje naar een manier om ze vast te hangen aan mijn muur. 



Ik ben tevreden over mijn swap! Ik ga alles gebruiken van wat ik heb gekregen, dankjewel Sandra! Zelf kocht ik een pakketje voor Esmeralda


Hebben jullie ooit al eens meegedaan aan een swap? 




Liefs Marelle




Reacties

  1. Leuk dat je er tevreden mee bent want ik was niet helemaal zeker van alles. De blush vind ik zelf super. Nog veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er blij mee! Die ketting vind ik echt leuk. Ik was al een tijdje op zoek naar een andere manier om mijn foto's op te hangen :). Bedankt!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk pakketje had je! Super dat je er blij mee bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts