Fuji Green Tea VIP avond

Gisteren is Marelle naar The Body Shop geweest omwille van de lancering van een nieuwe collectie: Fuji Green Tea. Van 17u tot 20u was iedereen welkom! Je kon onder andere thee leren drinken van een echte thee sommelier, je huid laten analyseren of maquilleren. 



Zelf ben ik geen theedrinker, het idee van water met een smaakje vind ik niet zo fijn... Thee is een echte hype maar neen niet voor mij! Toch heb ik van de groene thee geproefd. Deze was oké, je had vier soorten elk met een ander aroma. Zelf heb ik deze met geroosterde bloesems gedronken en eentje met wilde bloemen. Misschien als de thee koud was dat ik het dan liever drink, ik zal het eens moeten uitproberen! Ellen dronk er eentje met kastanjes & ook deze met de geroosterde bloesems. De bekertjes vond ik heel schattig! Het logo van TBS stond erop en ook het vrouwtje van de nieuwe collectie. 



Taartjes



De thee cups waren ook in thema!


Vervolgens kreeg ik een huidanalyse. Mijn huidig reinigingsritueel was goed maar toch heb ik nog wat extra tips gekregen. Wat leuk is dat ze echt stap voor stap alles aanbrengen aan je gezicht. Ik heb een paar producten mee waar ik zeer naar benieuwd ben! Na mijn huidanalyse wou ik toch wat make-up. Hey ik werd net facial ontkleed, ik heb nood aan wat make-up Lachebekje met lachende ogen. Ze vragen altijd of je iets nieuw wilt proberen. Zelf heb ik nog geen foundation gekocht van TBS daarmee wou ik deze eens zien op mijn gezicht. Ik was meteen verliefd, echt mooi! Het is dekkend maar ook niet dat er een hele laag op mijn gezicht is. Verder heeft ze mijn ogen iets feller opgemaakt dan wat ik gewoon ben. Goud/koper en bruine tinten. Oogschaduw draag ik wel maar niet zo vaak en ook niet opvallend. Dus om jezelf met een iets fellere make-up te zien is altijd even wennen! Maar het resultaat was wel tof :). 

Vervolgens hebben wij de nieuwe lijn getest. Deze is echt heel fijn! Het ruikt zo fris en zomers. Een perfecte lijn voor komende zomer. Ook zijn er een reeks nieuwe producten ontwikkeld bvb de eau de cologne. Deze was er nog niet! Het leukste vond ik het ijzeren potje met thee in, samen met de infusior breng je deze in bad. Ik wil deze zeer graag en ga die een volgende keer kopen. 

Wij hebben een paar producten mee van deze lijn, een review volgt nog zeker en vast!



Opnieuw heb ik weer veel bijgeleerd, iedere keer als ik denk: nu heb ik een vaste routine qua verzorging ben ik toch wel mis! Ik hou echt van TBS, ze hebben nog zoveel producten die ik niet ken, ze verbazen me keer op keer! Als je zelf wat meer wilt weten over de producten, raad ik jullie om eens naar zo'n avond te gaan! Iedereen is welkom en je bent niet verplicht om iets te kopen. Ze zijn altijd zeer vriendelijk en er is altijd een gezellige sfeer :). Ook was het deze keer weer de actie van als je voor €35 koopt, krijg je een goodiebag ter waarde van €28,50.

Dit zat er deze keer in:
  • Organic cotton pads (watjes)
  • Zachte kamille make-up remover (250ml)
  • Kamille cleansing oil (200ml)
  • een sample douchegel van de Honey Mania lijn en de Smoky Poppy
Zelf heb ik voornamelijk verzorgingsproducten gekocht en een foundation. Ik ben heel benieuw om deze producten te gebruiken. Een review volgt er zeker nog over :).


Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts